Administratief Medewerker HR

Ben jij nauwkeurig en gestructureerd? Zorg je daarnaast voor een correcte en efficiënte HR-administratie? Dan is deze vacature op jouw lijf geschreven!

Voor de vacature van Administratief Medewerker HR in Heerlen zoeken wij iemand die de administratieve spil is in de soft HR processen. Je levert een bijdrage aan een goede ondersteuning van de HR afdeling (o.a. rekrutering en diverse ad hoc taken), bestaande uit 2 HR adviseurs.

Dit zijn jouw taken tijdens een werkdag:

  • Administratie rondom in-, door- en uitstroom van personeel;
  • Personeelsdossiers up to date houden;
  • Facturatie;
  • Ondersteunen van de salarisadministratie, opstellen van brieven, (het verzorgen van mailingen);
  • Beantwoorden van vragen van leidinggevende/medewerkers;
  • De administratieve verwerking van verzuim én werving en selectie;
  • Aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevende.

Dit ben jij in een notendop:

  • Je bent 16-24 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding op gebied van HR;
  • Je beschikt over ervaring in een administratieve functie;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je werkt gestructureerd, zorgvuldig en nauwkeurig;
  • Een servicegerichte, proactieve en signalerende werkhouding;
  • Je bent flexibel inzetbaar tijdens vakantieperiodes.

Dit krijg jij ervoor terug:

  • Een salaris tussen de € 2.800,- en € 3.200,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband afhankelijk van ervaring;
  • 8% vakantiegeld op jaarbasis;
  • 25 verlofdagen per jaar;
  • 3 ATV dagen;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 woon-werkverkeer;
  • Pensioenregeling;
  • Eindejaarsuitkering bij één volledig gewerkt dienstjaar;
  • Dynamische werkomgeving;
  • Mogelijkheden voor direct in dienst bij de opdrachtgever of een uitzendcontract dat bij goed functioneren wordt omgezet in een (vast) dienstverband bij de opdrachtgever.

Interesse in deze vacature?

Aarzel niet en solliciteer direct via de button. Heb je nog vragen? Je kunt ons altijd bellen, mailen of appen!