Customer service medewerker

Voor onze opdrachtgever in Heerlen zoeken wij naar een Customer service medewerker voor 32 – 40 uur per week.

De werkzaamheden zijn divers. Te weten: het ondersteunen bij het maken van offertes, bellen van leveranciers als er vragen zijn over leveringen, beantwoorden van klantvragen en het verwerken van orders in AFAS.

Geen dag is hetzelfde. Samen met jouw collega’s probeer je structuur aan te brengen in de werkzaamheden. Je komt terecht in een jong, dynamisch team waar hard gewerkt en gelachen wordt.

Dit ben jij in een notendop:

  • Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur in de week;
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Duitse taal goed, in zowel woord als geschrift;
  • Je hebt affiniteit met digitale processen en kunt zo op een efficiënte wijze ordenen, verwerken en inrichten;
  • Je bent betrokken, proactief, zelfstandig en resultaatgericht;
  • Je bent in het bezit van een VOG of bereid om deze aan te kunnen leveren.

Dit krijg jij ervoor terug:

  • Een afwisselende functie binnen een dynamische organisatie met volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een salaris tussen de €2.700 – €3.200 bruto per maand (FT), afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • In overleg is een thuiswerkdag per week mogelijk;
  • Pensioenopbouw;
  • 27 vakantiedagen (o.b.v. een 40- urige werkweek);
  • Bij goed functioneren mogelijkheid op verdienen van een dienstverband bij de opdrachtgever.

Is deze vacature helemaal jouw ding?

Aarzel niet en solliciteer direct via de button. Heb je nog vragen? Je kunt ons altijd bellen, mailen of appen!