Voor onze opdrachtgever in Heerlen zoeken wij naar een administratieve duizendpoot.
In de functie van administratief medewerker accountancy ben je voor de opdrachtgever de eerste schakel in de adviesketen. Jouw werk is de basis voor jou en je collega’s om de dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren.
Dit zijn jouw taken tijdens een werkdag:
Je gaat werkzaamheden verrichten voor een gevarieerde MKB klantenportefeuille. De taken bestaan onder andere uit het verlenen van administratieve diensten zoals het digitaal verwerken van administraties, uitwerken van eenvoudige kolommenbalansen, verzorgen van BTW aangiften en het onderhouden van contact met klanten.
Dit ben jij in een notendop:
- Je bent beschikbaar voor minimaal 24 uur in de week;
- Je hebt een afgeronde financieel administratieve opleiding op MBO niveau;
- Je hebt minimaal 2 tot 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen de accountancy of bij een administratiekantoor;
- Je hebt ervaring met Unit 4 Multivers, Basecone of een soortgelijk boekhoud- / scanprogramma;
- Je beheerst de Nederlandse taal goed, in zowel woord als geschrift;
- Je hebt affiniteit met digitale processen en kunt zo op een efficiënte wijze ordenen, verwerken en inrichten;
- Je bent betrokken, proactief, zelfstandig en resultaatgericht.
Dit krijg jij ervoor terug:
- Een afwisselende functie binnen een dynamische organisatie met volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Flexibele werktijden;
- Goede marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, afhankelijk van ervaring en leeftijd;
- Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;
- Mogelijkheden tot volgen van opleidingen en cursussen;
- 25 vakantiedagen per jaar.
Is deze vacature helemaal jouw ding?
Aarzel niet en neem contact met ons op tel: 045-5118511 of mail jouw cv naar [email protected]