PUNT personeelsdiensten
Of het nu op uitzendbasis of detacheerbasis is. Of dat we alleen de werving en selectie uitvoeren. Wij zetten ons in om werknemer en werkgever met elkaar te matchen. Want een werknemer die met plezier elke dag uit zijn bed komt en een werkgever die oprecht blij is met zijn mensen, dat is toch supergaaf? Daar gaan wij voor.
En hoe we dit dan doen? Door praktisch en laagdrempelig te handelen. Geen lange plannen doorspreken, maar meteen hands-on aan het werk gaan. De geschikte online en offline recruitmenttechnieken toepassen in combinatie met de juiste vakkennis van de sector. Zo snel mogelijk de mensen met de beste competenties selecteren die ook daadwerkelijk binnen de organisatie passen. Voeg daar onze zorgvuldigheid, betrokkenheid en transparante communicatie aan toe tijdens de hele samenwerking en je hebt onze volledige aanpak. Eigenlijk zorgen we ervoor dat het totale plaatje klopt tussen werknemer en werkgever. Dat de ultieme match er is, dus. Regelen we binnenkort die match voor jou?
Na het afronden van de opleiding Personeel en Arbeid aan de Hogeschool Zuyd ben ik in het najaar van 2006 in de uitzend- en detacheringswereld gaan werken. Eerst in de functie van accountmanager en later ook als manager recruitment en commercieel manager. Dit bij zowel een landelijke en regionale organisatie. Vanaf 1 oktober 2016 ben ik als zelfstandig ondernemer gestart met PUNT personeelsdiensten. Het feit dat het mensenwerk, dynamisch en veelzijdig is, spreekt mij erg aan. Dit zijn voor mij dan ook zonder meer de belangrijkste redenen om dagelijks met veel liefde en passie aan het werk te zijn voor opdrachtgevers en medewerkers. Ik omschrijf mijzelf als een echte doener. Bovendien ben ik energiek, commercieel en hou ik van een gezonde dosis humor.
Ruim twintig jaar ben ik werkzaam geweest in de retail als filiaalmanager. Begin 2019 heb ik de switch gemaakt naar de uitzendbranche. Naast het bij elkaar brengen van vraag en aanbod, ben ik verantwoordelijk voor de backoffice en marketing. Met mijn gedrevenheid, sociale karakter en empathisch vermogen ga ik geen uitdaging uit de weg.
Sinds mei 2018 ben ik werkzaam als Recruiter bij PUNT personeelsdiensten. Mijn eerste echte werkgever na mijn studie Facility management. In deze functie vind ik de diversiteit aan gesprekken het leukst. Samen met een kandidaat er achter komen waar de wensen en behoeftes liggen en ze daarnaast ook uitdagen om anders te denken. In combinatie met de vraag van de klant zoek ik altijd naar de perfecte match. Als persoon ben ik het beste te omschrijven als enthousiast, sociaal, maar vooral nuchter.
Vanaf november 2020 ben ik als administratief medewerkster werkzaam bij PUNT personeelsdiensten. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor de volledige backoffice. Denk hierbij o.a. aan de administratieve afhandeling omtrent de indiensttreding van uitzendkrachten, verloning, overeenkomsten met opdrachtgevers en debiteuren/crediteuren beheer. Mijn jarenlange ervaring als incassospecialist komt hierbij goed van pas. De dynamiek in dit werkveld spreekt mij erg aan. Ik ben te omschrijven als servicegericht, nauwkeurig en betrokken. Een tevreden medewerker én klant maakt mijn dag goed.
Na enkele jaren in een salesfunctie bij een internationale organisatie ben ik sinds Oktober 2021 werkzaam als consultant bij PUNT personeelsdiensten. Wat mij hierin interesseert is het werken met mensen, het zoeken naar mogelijkheden bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers en de dynamiek van de uitzendwereld. Anderen zouden mij omschrijven als sociaal, empathisch en resultaatgericht. Eigenschappen die mij absoluut van pas gaan komen binnen deze branche, want tevreden opdrachtgevers en tevreden medewerkers geven mij voldoening!
Meld je hier aan voor het Vacature Alert en reageer
direct op een vacature bij jou in de buurt.
© 2022 PUNT personeelsdiensten | Privacybeleid | Cookieverklaring | Design & development: kognac.nl
Automated page speed optimizations for fast site performance