Receptionist(e)

Ben jij de ervaren receptioniste met een goede beheersing van de Nederlandse en Duitse taal? Blink jij uit in klantvriendelijkheid, werk je secuur en weet je overzicht te houden in de diverse administratieve taken waar jij verantwoordelijk voor bent? Dan is deze vacature echt iets voor jou!   

Dagelijks ben jij, samen met jouw directe collega, verantwoordelijk voor de telefonische bereikbaarheid en voor een professionele ontvangst en begeleiding van bezoekers. Je voert diverse administratieve taken uit in geautomatiseerde systemen en verleent facilitaire ondersteuning. Denk hierbij o.a. aan het beheren van kantoormaterialen, bestellen van bloemen en andere leuke attenties, beheer van vergaderruimtes en het reserveren of huren van bedrijfsauto’s voor je collega’s. Daarnaast ben je verantwoordlelijk voor uitgeven en beheren van persoonlijke beschermingsmiddelen. Kortom, een gevarieerde en dynamische functie als receptioniste.

Er wordt 5 dagen per week gewerkt in een ochtend- of een middagdienst. Deze diensten wisselen elkaar af in de even en oneven weken. Je werkt 20 tot 24 uur per week:

  • Ochtenddienst:  Maandag t/m donderdag 7.30 – 12.00 uur;
  • Middagdienst:   Maandag t/m donderdag 12.00 – 16.30 uur;
  • Vrijdag van 7.30 uur tot 16.30 uur.

Dit ben jij in een notendop:

  • Je bent de ervaren receptioniste die direct aan de slag kan
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je spreekt goed Nederlands, Engels en Duits;
  • Je hebt een flexibele instelling om samen met jouw directe collega een optimale telefonische bereikbaarheid te realiseren.

Dit krijg je ervoor terug:

  • Een leuke en gezellig werkplek bij een internationale organisatie;
  • Een salaris tussen € 2.671,- en € 3.037,- per maand o.b.v. 40 uur;
  • Bij goed functioneren mogelijkheid op verdienen (vast) dienstverband bij opdrachtgever.

Interesse?
Aarzel niet en solliciteer direct via de button. Heb je nog vragen? Je kunt ons altijd bellen, mailen of appen!