Werkvoorbereider / planner

Heb jij een goede dosis inlevings- en aanpassingsvermogen en ben je communicatief sterk?  Dan ben jij degene die we zoeken!

Voor een opdrachtgever in regio Echt is PUNT personeelsdiensten op zoek naar een werkvoorbereider / planner voor 36 uur per week.

Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden in de functie:

In de functie van werkvoorbereider / planner ben je verantwoordelijk voor  het tijdige, klantgericht, kwalitatief en kostenbewust afhandelen van kleine en middelgrote niet planmatige onderhoudswerkzaamheden van het vastgoed. Het ondersteunen bij de voorbereidingen van planmatige projecten hoort behoort ook tot het takenpakket. Dat zijn onderhoudsprojecten of nieuwbouw tot een omvang van maximaal 150k. Je hebt contact met (interne) opdrachtgevers zoals teamleiders, huismeesters, technische dienst, overige medewerkers huisvesting, leveranciers en contractors. Verder beheer, registreer en rapporteer je werkorders in TOPdesk en ben je bezig met het plannen en coördineren van onderhoudsmeldingen.

Dit ben jij in een notendop:

  • e hebt een afgeronde MBO of HBO opleiding in de richting bouwkunde of vergelijkbaar;
  • Je hebt relevante werkervaring;
  • Kennis van installatietechniek is een pré;
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je bent communicatief sterk, klantgericht en beschikt over een goede dosis inlevings- en aanpassingsvermogen;
  • Je bent goed in het overzicht bewaren en in staat om tijdig bij te sturen.

Dit krijg je ervoor terug:

  • Een fulltime baan binnen een groeiende organisatie;
  • Salaris tussen €2.400,- en €3.450,- (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Eindejaarsuitkering en vakantietoeslag;
  • Het vergoeden van de VOG kosten. Deze dient verplicht aangeleverd te worden bij indiensttreding.

Is deze vacature helemaal jouw ding?

Aarzel niet en solliciteer direct via de button. Heb je nog vragen? Je kunt ons altijd bellen, mailen of appen!